FANDOM

Alexander Alquist
Alquist
Alexander Alquist w 2013
Imię i nazwisko Alexander Henry Alquist
Data i miejsce urodzenia 11 czerwca 1983

Londyn

Pochodzenie Wielka Brytania
Zawód reporter, publicysta, felietonista, podróżnik, działacz społeczno-polityczny
Aktywność od 1997
Rozgłośnia Weazel Broadcasting Company

Alexander Henry Alquist (ur. 11 czerwca 1983 w Londynie) - amerykański reporter pochodzenia brytyjskiego, publicysta, felietonista oraz podróżnik.

Wczesne życie oraz edukacja Edytuj

Alexander Alquist urodził się w Londynie. Wraz z rodziną zamieszkiwał z początku dzielnicę Bloomsbury. Tam też uczył się i wychowywał, nie stwarzając problemów. Jego rodzice z zawodu również byli publicystami. Swoje prace publikowali w gazecie The Times. To od rodziców Alquist przejął zainteresowanie publicystyką oraz dziennikarstwem.

Alquist skończył University of Oxford na kierunku dziennikarstwa z wyróżnieniem.

Kariera Edytuj

Londyn Edytuj

Po ukończeniu szkoły Alquist zaczął pisać dla gazety The Times - najczęściej były to proste, mniejsze artykuły, felietony. Dla gazety tej pisał przez kilka lat, jednakże nie odniósł w niej większych sukcesów.

Świat Edytuj

Alquist znany jest ze swojego zamiłowania do podróżowania. Po opuszczeniu The Times zdecydował się odbyć kilkanaście podróży, odwiedził m. in. Brazylię, Boliwię, Urugwaj, Kazachstan, Chiny, Japonię oraz Arabię Saudyjską. Za swój program publicystyczny Nieznany Świat został w roku 2001 odznaczony nagrodą Golden Pylon.

Los Santos Edytuj

W roku 2013 Alquist zdecydował się osiąść w Los Santos, aby tutaj dalej kontynuować swoją karierę. Niedługo po dołączeniu do Weazel Broadcasting Company dzięki swojej pracy został zastępcą CEO Billa McCony'ego. Przeprowadzał wywiady z osobami takimi, jak Kenny Oldman, Timothy Conway. Aktualnie prowadzi wieczorną audycję Nowinki i ciekawostki na rozmaite tematy.

Alexander Alquist jest autorem strony gazetki internetowej redakcji Weazel.

Kontrowersyjność Edytuj

Alquist znany jest ze swojego sceptycznego podejścia do departamentu policji w Los Santos, co często podkreśla w swoich audycjach. Twierdzi on, że procedury panujące w departamencie są niedokładne i ginie przez nie wiele osób.

Wybrane artykuły Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj