FANDOM

Emmet Carter
Emmet Carter
Emmet Carter w 2012 roku.
Imię i Nazwisko Emmet Carter
Data i miejsce urodzenia 13 sierpnia 1983

Playa Del Seville

Data i miejsce śmierci 13 sierpnia 2013, Los Santos
Pochodzenie Stany Zjednoczone
Przynależność 94th street Seville LOONIES

Emmet "Stinky" Carter (ur. 13 sierpnia 1983 w Los Santos w stanie San Andreas, zm. 13 sierpnia 2013 tamże) - Amerykański kryminalista, przywódca gangu ulicznego 94th street Seville LOONIES, współzałożyciel wytwórni muzycznej Looney Tunes Records.

Biografia Edytuj

Emmet Carter urodził się 13 sierpnia 1983 roku w Los Santos, w stanie San Andreas w dzielnicy Playa Del Seville. Syn Sophie i Douglasa Cartera. W wieku 16 lat uczęszczał do Idlewood Point High School jednak mając 17 lat został z niej wydalony i osadzony w areszcie, oskarżony o pobicie i rozbój. Kilka miesięcy później wyszedł na wolność. 

Dorastanie Edytuj

W połowie lat dziewięćdziesiątych ojciec porzucił rodzinę. Emmet w tym czasie trafił do gangu ulicznego 94th street Seville LOONIES, którego terytorium stanowiła dzielnica Playa Del Seville. Niedługo potem odzyskał kontakt z ojcem i głównie dzięki jego staraniom stworzył L-Seville GYM - pierwszą legalną siłownię w okolicy.  

Pierwszy wyrokEdytuj

Carter po raz pierwszy został skazany w 2003 roku za posiadanie narkotyków i ucieczkę przed wymiarem sprawiedliwości. Razem z nim za kratki trafiło również 4 innych członków Loonies. W trakcie odsiadki zastrzelono jego przyjaciela Darryla Cramforda. Gdy wiadomość dotarła do Cartera, usiłował odebrać sobie życie.

ŚmierćEdytuj

13 sierpnia 2013 roku Carter świętował swoje 30 urodziny w jednej ze swoich posiadłości w dzielnicy Vinewood. Wychodząc na papierosa został obezwładniony i uprowadzony przez kilku zamaskowanych gości imprezy. Jak wynika z policyjnych ustaleń, Carter kilkanaście godzin później został zastrzelony (ciała nigdy nie odnaleziono).