FANDOM

Mike Westwood
Mike Westwood
Mike Westwood w 2009
Imię i nazwisko Mike Westwood
Data i miejsce urodzenia 3 marca 1978

Detroit

Zawód Kaskader

Mike Westwood (ur. 3 marca 1978 w Detroit, Michigan) - kaskader, kierowca wyścigowy, wydawca 101 Magazine.

Kariera

Westwood przyjechał do Los Santos w 2009 roku. Po dwóch miesiącach wstąpił do jednostki 23rd Recon Company i awansował w jej hierarchii aż do stopnia sierżanta. Pełnił służbę pilota helikoptera Hunter. Po upływie pół roku został czasowo zdegradowany do stopnia cywila.

W latach 2009-2011 wielokrotnie notowany i osadzany w jednostkach penitencjalnych za tzw. road rage. Zdobył 528 punktów karnych, zniszczył 28 radiowozów, 7 jednostki pościgowe Cheetah i sprowadził na ziemię jeden helikopter (helikopter się rozbił w wyniku pościgu za Westwoodem) w trakcie serii kilkunastu pościgów. Dożywotnio odebrano mu prawo prowadzenia pojazdów mechanicznych na terenie San Andreas.

Westwood wrócił do wojska w 2011 roku, ponownie do jednostki 23rd Recon Company. Ponownie jako pilot został wysłany do prowincji Ghazni w Afganistanie. W wyniku złego rozpoznania i wyraźnego rozkazu ze strony dowództwa ostrzelał rakietami hellfire wioskę, w której zbierali się uchodźcy. Wywiad mylnie sklasyfikował ją jako obóz szkoleniowy Jund al Asam. Westwood stanął przed sądem wojskowym i został wyrzucony z jednostki.

Od połowy 2011 roku Westwood zaczął rozwijać swoją karierę kaskadera. Wykonał kilkanaście skoków spadochronowych w formule base jump, m.in. z tamy Shermana, Star Tower w Los Santos i Mount Chiliad. Podpisał kontrakt ze Sprunk opiewający na dwa miliony dolarów. Równocześnie ponownie zaczął być notowany za brawurową jazdę i uczestnictwo w nielegalnych wyścigach.

W czerwcu 2013 roku Westwood wydał pierwszy numer 101 Magazine. Nazwa pochodzi od grupy 101, do której należy kaskader. We wrześniu mężczyzna uległ wypadkowi w wyniku nieudanego skoku. Złamał kręgosłup i miednicę, przez 30 dni przebywał w śpiączce klinicznej i przechodził długą rehabilitację. Od tego czasu nie może skakać ze spadochronem, jak sam mówi skupia się na wydawaniu magazynu.

Fakty

  • Westwood przeszedł na Islam po powrocie z misji w Afganistanie.
  • Mężczyzna posiadał helikopter marki Maverick, ale wylądował nim awaryjnie w basenie na Vinewood tym samym doszczętnie niszcząc maszynę.
  • W 2012 roku Westwood postawił w stan gotowości straż graniczną, transportując pontonem Dinghy motocykl NRG-500 na teren Tierra Robada, gdzie wyskoczył nim z tamy Shermana.