FANDOM

Quinton Montagne
Trouble
Trouble w 2013
Imię i Nazwisko Quinton Clarence Montagne
Data i miejsce urodzenia 4 marca 1995

Orlando, Floryda

Pochodzenie Stany Zjednoczone
Gatunek Crunk, Dirty South
Zawód raper, autor tekstów
Aktywność od 2012
Wytwórnia płytowa Coke Boys Entertainment
Powiązania Montana

The Diamond

Trouble, właść. Quinton Clarence Montagne (ur. 4 Marca 1995 roku w Orlando, w stanie Floryda) - raper, współzałożyciel Coke Boys Entertainment, autor tekstów, raper oraz beatmaker. Ciekawi go wszelkiego rodzaju bogactwo – samochody, biżuteria czy nieruchomości. Bliski znajomy Montany, o którym wspomina często w swoich piosenkach.

Historia Edytuj

Swoją karierę zapoczątkował na ulicy, zabłysnął w dużym gronie swoimi umiejętnościami freestylu w młodym wieku. Zaczął nagrywać z Montaną mając 14 lat. Kiedy wyszedł przestawił się na Trap, co stało się jego pasją. Lubił pisać teksty, spędzać czas w pracy, a najbardziej pokazywać się znajomym w swoich nowych nabytkach. Krótko po śmierci Montany Quinton przestał nagrywać swoje utwory. Został postrzelony w klatkę piersiową, spędził trochę czasu w szpitalu. W roku 2013 wydał wiadomość, że wraca na scenę, lecz może zająć mu to trochę czasu.

Kontrowersje Edytuj

Montagne w wieku 12 lat został osądzony w sądzie rodzinnym i umieszczony w zakładzie poprawczym za wielokrotne włamania oraz kradzieże. Ogólnie wiadomą kwestią jest, iż w wieku młodzieńczym był on aktywnym członkiem ulicznego gangu Jefferson 561 Flatline Mafia, za który odsiedział kilka lat w więzieniu.

CiekawostkiEdytuj

  • Montagne po postrzale zrobił sobie tatuaż dookoła blizn, nazwał go "Nieśmiertelny", co miało symbolizować jego umiejętność przetrwania pomimo trudnych warunków życia.
  • Pseudonim zawdzięcza swojemu rozbójnictwu - bardzo potrafił uwikłać się w większe kłopoty.
  • Na jego ciele znajduje się wiele tatuaży łączących go z Jefferson 561 Flatline Mafia oraz samą dzielnicą Jefferson.