FANDOM

Ron Steele
Ron
The Diamond w 2012
Imię i Nazwisko Ron Jonathan Steele
Data i miejsce urodzenia 20 marca 1983

Houston

Pochodzenie Stany Zjednoczone
Gatunek Crunk, Dirty South
Zawód raper, autor tekstów
Aktywność od 2012
Wytwórnia płytowa Coke Boys Entertainment
Powiązania Quinton Montagne

Moore Fournier

The Diamond, a właściwie Ron Steele (ur. 20 marca 1983 roku w Houston, w stanie Teksas) - Amerykański raper, aktualny szef wytwórni Coke Boys Entertainment. Diamond, to były członek Diamond Boys - szybko upadłej ekipy raperów z Los Santos. Na jego ciele można dostrzec tatuaże dotyczące dawnego setu Bloods z dzielnicy, jaką jest Idlewood.  Od zawsze lubił bogactwo, lecz nie przywiązywał do tego aż takiej wagi. Daleki kuzyn Montany. Po jego śmierci oddaje mu hołd w prawie każdym kawałku wypowiadając ksywę Montana. Właściciel marki odzieżowej Coke Boys Wear.

Historia Edytuj

Swoje początki w rapie rozpoczął już w wieku 13 lat, gdy zaczął nagrywać pierwsze tracki na boomboxie kupionym za nielegalnie zarobione pieniądze poprzez dilowanie narkotykami. Jego rodzice zostali w Houston podczas jego przeprowadzki do Los Santos. Miał się tu uczyć, dołączył jednak do ulicznego gangu Redtown Blood Muffia. Po jakimś czasie set się rozpadł, a sam Steele nie miał się gdzie podziać. Jego daleki kuzyn - Moore Fournier z przydomkiem Montana (miał wytatuowanego na plecach Tony'ego Montane), zaoferował mu kontrakt z wytwórnią Coke Boys Entertainment, który przyjął. Niedawno został postrzelony trzykrotnie - w brzuch, w udo oraz później w twarz. Na jego poliku widnieje blizna po postrzale. Wydarzenie to na zawsze zaważyło na jego karierze muzycznej. Jego głos uległ zmianie, dodatkowo czasem zdarza mu się mówić niewyraźnie.